טיול במאוריציוס עם תינוקת

באוגוסט 2022 עשינו טיול של 12 יום במאוריציוס עם תינוקת בת שנה ו-4 חודשים.

יעד חלומי ומושלם לטיול עם תינוקות, תחושת בטחון גבוהה, המקומיים מתייחסים מדהים, אין סוף סבלנות, תמיד עם חיוך ואווירה נעימה, כולם חייכו אליה ורצו תמיד לעזור ולתת מענה להכל.

טיפים

טיסות

דרך דובאי עם חברת emirates – בהלוך עשינו בדובאי עצירה לשני לילות. היה יותר קשה לטייל שם עם התינוקת, בשלב הזה היא לא רוצה להיות כלכך בעגלה ולכן ההמשך במאוריציוס היה יותר קל.

בהלוך טסנו ביום והיה די מאתגר להעסיק אותה. לקחנו איתנו קצת משחקים, ספרים, הסתובבות במטוס. השתמשנו בעריסה של המטוס לשנת צהריים (היא הצליחה עדין להכנס בה), וחילקנו בינינו את הזמן כדי שכל פעם אחד יוכל לנוח.

הטיסה חזור הייתה בלילה והייתה משמעותית (!) יותר קלה כי היא ישנה כל הטיסה.

השכרת רכב

שכרנו רכב דרך maki rentals. הנהיגה בצד שמאל, הנהיגה מאתגרת לא פשוטה עם ״חוקים לא כתובים״.

אנחנו אישית נחתנו ונהגנו למלון בחושך בגשם וזו הייתה נסיעה מאד מאתגרת שאחריה החלטנו לא לנהוג כשמחשיך, נסענו רק באור והתרגלנו עם הזמן.

📌 ממליצה להביא מהארץ משהו לשים עליו את הטלפון באוטו כדי לראות מפה, כי לא תמיד יש אפשרות בהשכרה לרכב עם מסך מובנה.

כסא תינוק- יש, אבל לא לצפות לכסא כמו בארץ.. אישית לא לקחנו מהארץ כי חששנו עם עם מצב אובדן הכבודה שיש כרגע.

לינה

טיפ חשוב לגבי ריזורטים- הייתה לנו בעיה עם זה בשני המקומות: לוודא שהחדר ממוקם בקומה התחתונה, הרבה פעמים החדרים הם בקומה 2/3 ואז יש בעיית נגישות עם העגלה, לא הייתה לנו דרך לדעת זאת מראש, ממליצה כמשזמינים חדר לשלוח במכוון הודעה למקום האירוח לוודא!

☀️ בשני הריזורטים שהיינו היו מועדוני ילדים ממש שווים, שווה לוודא שיש בריזורט כזה- עוזר מאד.

מזג אוויר

☀️ אוגוסט לא נחשבת עונה מומלצת כי זה ״החורף״ שלהם. אישית לנו מזג האוויר כן היה אידאלי, נעים ממש במהלך היום, נוח מאד עם תינוקת קטנה. בבוקר ובערב טיפה קריר. כן קצת קריר מדי לים או בריכה – אלא אם הבריכה מחוממת. לנו פחות הפריע, הקטנה נהנתה ממש לשבת על החוף ולשחק בחול.

בחורף (אוגוסט) במזרח יש רוחות חזקות, במערב היה יותר נעים.
במזרח יש הים יותר טורקיזי יפה, מצד שני גם בדרום מערב יש את איזור לה מורן שיש בו מים טורקיזיים יפים.
רוב האטרקציות הן באיזור המערב, ומשם הנסיעות יותר קצרות, לכן בדרך כלל ממליצים בחלוקת הימים להיות זמן רב יותר במערב.

הפעילויות שעשינו במהלך הטיול

חילקנו במאוריציוס את השהייה ל-5 לילות במזרח, ו-7 לילות במערב.

לדעתנו 12 ימים ליעד היה מושלם והספיק לנו להכל בנחת בלי לחץ עם התינוקת.

🔸 פעמיים שיוט בקטמראן (פעם במזרח ופעם במערב) – ממש מגניב וכיף! ממליצה על חברת oceane , חברה נהדרת עם שירות ממש טוב. פעילות של יום שלם שכוללת שתיה ואוכל.

🔸 גן החיות הקאסלה – גן חיות מדהים, יש בו גם רכבת הרים ועוד פעילויות כמו קרוסלה וכו… יש שם אטרקציה של הליכה עם אריות שאישית לא עשינו מטעמים אידיאולוגיים. יש בגן חיות הרבה קטעים שלא נגישים עם עגלה, אבל הסתדרנו.

🔸 יום בפורט לואיס – הלכנו לשוק ולנמל. לא נגיש עם עגלות. ממליצה כמובן לקחת מנשא.

🔸 גנים הבוטניים

🔸 גראנד באזין

🔸 שבעת צבעי כדור הארץ בשמראל

🔸 אנחנו צוללים- אז גם צללנו בשני מועדונים שונים (פיצלנו כמובן)