טיפים מטיול משפחתי – חמישה ימים ברומניה

חמישה ימים מלאים ברומניה, אבא + 4 ילדים בגילאי 10, 17, 20, 21.

תובנות עיקריות:

  • טיסת הלוך ב9 בבוקר עם וויז עברה בסדר גמור, עיכוב ביציאה של 50 דק אך בפועל נחתנו באיחור של 5 דק בלבד. טיסת חזור בעיכוב של 10 דק ונחתה בזמן. חשוב לשים לב שלפעמים במהלך הסופ"ש טיסות וויז עוברות מטרמינל 1 ל3. זה גורם לכך שבאתר של וויז רשום לפעמים טרמינל 3 גם כשיוצאים מטרמינל 1. שווה לבדוק באתר של נתב"ג לפני שמגיעים ולהתנהל על פיו.
  • ביציאה משדה התעופה בבוקרשט לאחר שאוספים את המזוודות מצד שמאל יש 3 מכונות צהובות דרכן אפשר להזמין מוניות במקום לעצור בחוץ מונית בדרך המסורתית, מקבלים קבלה עם מספר לוחית רישוי של מונית ומתי היא מגיעה אליכם. נוח מאד והמחיר זול משמעותית ממונית שתעצרו ברחוב או ביציאה מהשדה. שימו לב שחלק מהמוניות בעיר לא לוקחות יותר משלושה אנשים ועוד עם מזוודות אז בכלל, מה שלפעמים יצריך להתפצל .
  • פארק 7 הסולמות – התחלנו את המסלול ב8 וחצי בבוקר וזה התגלה כאחת מההחלטות החכמות כי בחמישה לעשר כבר היינו בבקתה שבה קונים כרטיסים לסולמות עצמם, שימו לב שהעלו את גיל הירידה מטה באומגות מ14 ל16.
  • מוניות – אנחנו הזמנו בהתחלה דרך בולט כי היו זולים יותר מאובר אבל לאחר שכמעט מתנו עם נהגים שנסעו ברחבי העיר במהירויות לא הגיוניות ואחרי שקלטנו שבהרבה מהרכבים אין אופציה לחגורות בטיחות, עברנו לאובר והיה בסדר.
  • מטרו – הרכבת התחתית מאד זולה ונוחה לשימוש, בנויה מחמישה קווים (m1,m2,m3,m4,m5) השתמשנו בעיקר בm2 והיה מצויין. 3 ליי לכרטיס נסיעה.
  • בטיסה חזור לישראל בוויז לא נותנים את הבורדינג פס לאחר הצ'ק אין שעושים מהטלפון עקב דרישה של המדינה למלא הצהרת בריאות לפני הכניסה לישראל, לכן את הבורדינג פס מקבלים בדלפקים עצמם לאחר שמראים את האישור הצהרה.
  • למזמינים מסיקסט רכב שכור – חשוב לוודא שהבינו אתכם וכשאתם מקבלים אישור הזמנה לוודא מאיפה נותנים לכם לאסוף את הרכב, אנחנו ביקשנו לאסוף מרידסון ולא מהשדה, קיבלנו אישור על רדיסון וכשהגענו נאמר לנו שהם טעו בהקלדה ועכשיו הוא בשדה מה ששרף לנו כמעט חצי יום בנסיעות חזרה לשדה ואז פקקים ביציאה לכיוון סינאה.
  • מכרות המלח בסלניק – חוויה מדהימה ששווה להגיע אליה! שימו לב שרשום שנסגר ב16:30 אבל המיניבוס האחרון למקום יוצא ב15:30 ככה שתגיעו קצת לפני.

חשוב לומר שלפני שיצאנו העלתי לפה את הלוז והמון אמרו לי שעמוס ושנראה "מסדר צבאי", הטיול עבר בנחת וברוגע ובכל זאת הספקנו הכל ולא הרגשנו לחץ, שימו לב לתגובות שלכם, לכל משפחה מתאים סוג אחר של טיול.

תכנית 5 ימים רומניה
תכנית 5 ימים רומניה

Loading

Similar Posts

כתיבת תגובה