ירח דבש לשבוע בקורפו

טסנו ב-26.08.22 לקורפו, לירח דבש של שבוע. טיסות עם Tus.

בהלוך היה עיכוב של שעתיים וחצי בגלל ההתנהלות של נתב"ג, הצ'ק אין הלך מהר והבידוק הבטחוני לקח בערך שעה עם התורים.

בחזור הכל הלך יחסית חלק, היה עיכוב ממש קל.

השכרנו רכב מ-Value plus, קיבלנו פז'ו 208. חובה באי רכב קטן יחסית, ההמלצה שלנו שגם יהיה אוטומטי עם כל העליות והפניות החדות. השירות היה מדהים, היה לאוטו איזה מנורה דלוקה באחד הימים כשהיינו בדרך ותוך 15 דקות כבר הוחלף האוטו. הם נותנים הנחה של 10% אם משלמים להם במזומן, אז כדאי לדעת.

ישנו כל התקופה במלון Olivar suites. אין מילים!!! מלון ברמה מהגבוהות שיש, מפנק ברמות, יש שם חשיבה על האורחים עד הפרטים הקטנים. מהחוף של המלון הכי נהנינו בסוף, מכיוון שבחוץ הוא עם אבנים ובפנים עם חול והמים לא קרים כמו בצד המערבי. היה מושלם!

ממליצים מאוד על הטברנה של זאק (ככה קוראים לה) טעים ומפנק ברמות.

מקומות לראות ודברים לעשות

• קורפו טאון, עליה למצודה, הסתובבות בעיר העתיקה, מסעדות מעולות ובתי קפה שווים, כמובן שכל אזור כיכר ליסטון והנמל. המלצה חמה על גלידריה Papagiorgis.

חנינו בחניון שעלה 5 יורו ליום שלם, פשוט לכתוב בגוגל מפות קורפו פארק 2. קרוב להכל, מסודר ונוח ולא מבזבז זמן על לחפש.

כמו כן, ממליצים לראות את בית הכנסת.

• בניטסס – עיירה עם טברנות טובות, נעים ללכת ברחובות הכפר.
  • אכיליון – אמנם הארמון עצמו בשיפוצים לצערנו, אבל מאוד נהננו מהגנים והנוף.
  • Kaiser's Throne – תצפית ממש יפה על הצד המערבי של האי.
  • פריטייה – כפר רפאים נטוש מהמאה ה-13, אווירה מגניבה ממש, הדרך לשם מאתגרת אבל שווה כל רגע. יש שם היום 3 טברנות שפועלות, נהננו ממש!
  • קאסיופי, במילה אחת – וואוו! החופים הכי יפים לטעמנו באי (פי כמה מהצד המערבי שאני לא מבינה את נהירת העדר הישראלי ספציפית אליו, שכן יש חופים יפים יותר ועמוסים פחות). מסעדות מעולות, עיירה ציורית וסופר רומנטית.
  • אנגלוקסטרו – Angelo Castro Viewpoint- שרידי מצודה ביזנטית עתיקה עם נוף מדהים בראש הגבעה הכי גבוהה בחוף הצפון- מערבי של קורפו. 5 יורו כניסה וטיפוס של 15-25 דקות.7 דקות נסיעה מהבלה ויסטה.
  • Bella Vista View point – בית קפה חמוד עם נוף מהמם, מי שלא רוצה לעלות עד למצודה אפשר לעצור שם להנות מהנוף.
  • חוף רוביניה – וואוו ווואוו! מהמם! הגענו בשעה מאוחרת יחסית והיה פשוט נפלא! המים מאוד קרים, אבל מצננים וכיף לרבוץ על החוף. לקחת בחשבון שיש 2 חניות מסודרות בתשלום בדרך לירידה, מאתגר לנסיעה באוטו חנינו בחניה הראשונה וירדנו ברגל.
  • שייט של 45 דקות עם מיכאליס – חברה שיושבת בפליאוקסטריצה, עד 8 אנשים בסירה, מראה את כל המערות והחופים באזור ומוריד לחופים מי שרוצה ומתאם איתו שעת חזרה. לנו זה לגמרי הספיק לחוות את החוויה של שיט ולראות את המערות. ממליצים!
  • יקב – Ambelonas Corfu (מסעדה ביקב) – להזמין מקום מראש.

מקום פשווטטט מדהיםםםםם! האוכל בינוני, אבל האווירה שווה הכל!

דיס המלצה

• חוף גליפדה, יש רבים וטובים ממנו.
  • חוף לה גרוטה, הגענו, ראינו, חזרנו על עקבותינו… עמוס מאוד, קטן, אין שם כלום בתכל'ס… מודה שלא הבנו את ההייפ שיש על המקום 🤭