סיכום והמלצות מטיול של שבוע ברומניה

שבוע שעבר מהר מידי בארץ מדהימה, ירוקה, מלא טבע ונופים, אוכל טוב ואנשים נחמדים.

ממש חשוב בעיניי להזהיר מטיילים בעלי אלרגיה לדבורים – יש המון דבורים ברחבי רומניה.

יום 1 (9.9) – נחיתה בבוקרשט ומשם רכב מסניף סיקסט בשדה התעופה ונסיעה לבראשוב. לא תכננו ליום זה כלום ופשוט זרמנו עם הנסיעה. הווייז הוריד אותנו מכביש 1 ובדיעבד היה ממש כיף כי הכרנו כפרים ונופים יפים. בשעות אחר הצהריים הגענו למלון בבראשוב upperhouse hotel. ממליצה בחום. מלון בוטיק השוכן מתחת להר טמפה אך מעל הכנסייה השחורה, בית הכנסת והעיר העתיקה. הכל מרחק הליכה. מלון בוטיק לא גדול, חדרים נקיים ויפים. ארוחת בוקר בסגנון מסעדה, עם תפריט והגשה על ידי המלצרית. שירות ויחס מעל ומעבר. אחזור לשם בוודאות. תמונות בהמשך.

יום 2 (10.9) – טיול גיפים עם צביקה המקסים. היה ממש כיף, 4 זוגות, 2 גיפים והמון כיף, ירוק ונופים מדהימים.

יום 3 (11.9) – בבוקר בקניון שבעת הסולמות. מסלול קשה גם לבעלי כושר. חזרנו שבורים, בשלב מסויים לרגליים היתה אוטונומיה מהגוף והן צעדו מעצמן 🤣 נחמד אך לא יותר מזה. בערב סיור בבראשוב, הכיכר מקסימה אם כי לא שונה מכל עיר אירופית אחרת. המון מסעדות, מוסיקה ויופי.

יום 4 (12.9) – נסיעה לסיביו, הסתובבנו בעיר העתיקה, שם תפס אותנו ברגע גשם זלעפות. בסיום נסענו ללינה בעיירה סירצישוארה, בתחילתו של כביש הטראנספאגארשן במלון דירות בשם casa mosului. מלון משפחתי, מארח מקסים. וילה מעוצבת בטוב טעם, היה בא לי להישאר לגור שם. אכלנו במסעדה כארבעה קילומטר מהוילה, חוות דגים. היה טעים. בעיירה כבר הרגשנו את הקור של האיזור.

יום 5 (13.9) – כביש נטראנספאגארשן. מקסיםםם נופים, יופי ואוויר נדיר. זכינו לראות דוב קטן שנראה שממתין לרכבים וליחס. משם נסענו ישירות לבוקרשט. בדרך עצרנו באואטלט ליד בוקרשט, מחירים ממש טובים.

לינה בדירה של משפחה

ביקרנו אצל חברה שיש לה בית המוצע באיר בי אנד בי, וילה מקסימה בסגנוב שבפאתי בוקרשט, על אגם מקסים. סמוכה לכביש 1 ובמרחק 10 דקות נסיעה משדה התעופה ומהטרמה. מומלץ ביותר. תמונות בהמשך.

יום 6 (14.9) – טיול בבוקרשט, העיר העתיקה ופנורמי בעיר. בערב הלכנו לטרמה, מקסים בערב עם כל האורות והמזרקות הצבעוניות.

יום 7 (15.9) – נסיעה למכרות המלח- פלא טבע מדהים. בערב טיסה הביתה

טסנו עם אל על ונהנינו מאוד מהטיסה, היחס ואווירה. הטיסה יצאה בזמן והמזוודות הגיעו ליעדן. מניחה שזה עניין של מזל עם כל חברת תעופה.

לינה: 2 המלונות שציינתי בעיר. בנוסף המלצה על הוילה בסנגוב "הוילה של שרה" תמונות בהמשך.

מסעדה: מסעדה בסנגוב, סגנון יווני אבל יש בה המון מבחר כלל עולמי.

לסיכום: המון ירוק ונופים, מזג אוויר מעולה, אווירה כיפית למעט השטן שחיכתה לנו בהחזרי המס והחליטה שרוצה לראות את הקניות שנשלחו כבר לבטן המטוס, דיברה מגעיל וראו שהיא ממורמרת🤣

Loading

Similar Posts

כתיבת תגובה